898120_b
Ε, ναι, λοιπόν! Θα το πω, χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα: Δεν είμαι δημοκράτης.
Δεν πιστεύω στη δημοκρατία σας ή όπως το λένε αυτό το πολίτευμα, όπου οι 51 αποφασίζουν για το θάνατο και των 100.
Δικτατορία της πλειοψηφίας θα έπρεπε να αποκαλείται, για να μην έχουμε και αυταπάτες.
Δεν μπορώ να δεχτώ ως τον καλύτερο δυνατό κόσμο αυτόν τον κόσμο που τον κυβερνούν φαύλοι και αχρείοι, όπως ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Βορίδης και ο Δένδιας.
Δεν είμαι δημοκράτης, αν δημοκρατία σημαίνει να αρρωσταίνουν οι άνθρωποι για να πλουτίζουν οι εταιρίες χρυσού και να κακοποιείται όποιος αγανακτισμένος τολμήσει να διαδηλώσει μπρος στο «σύμβολο της δημοκρατίας», τη Βουλή των (άβουλων) Ελλήνων, επειδή η πλειοψηφία διαβάζει Πρώτο Θέμα και βλέπει Mega Channel.
Αν αυτό που ζούμε είναι δημοκρατία, τότε μπορείτε να την πάρετε και να τη βάλετε σε εκείνο το σημείο του σώματος σας όπου ο ήλιος ποτέ δε λάμπει (ακόμα κι αν είστε γυμνιστές).

Θα με ρωτήσετε τι είμαι: Βασιλόφρων, ναζί, αριστοκρατικός, κομμουνιστής, αναρχικός, απολιτικός;
Είμαι ορνιθόρυγχος.
Όταν Βρετανοί ζωολόγοι ανέφεραν για πρώτη φορά την ύπαρξη αυτού του μικρού ζώου, οι συνάδελφοι τους πίστεψαν ότι πρόκειται για φάρσα.
Όταν τους πήγαν το σκελετό του πίστεψαν ότι πρόκειται για απάτη.
Όταν τους πήγαν το ίδιο το ζώο πίστεψαν ότι πρόκειται για λάθος της φύσης.
Αυτό είμαι κι εγώ: Ένα λάθος της φύσης, ένας τραγέλαφος.
Ένα θηλαστικό που γεννάει αυγά, έχει τρίχωμα και ράμφος πάπιας, έχει μεμβράνες ανάμεσα στα δάκτυλα, κεντρί στα πίσω πόδια και ουρά κάστορα.
Ανήκω κι εγώ στην οικογένεια των μονοτρημάτων, μαζί με τον ορνιθόρυγχο και τους άλλους δύο εκπρόσωπους: Την έχιδνα της Νέας Ζηλανδίας και τη έχιδνα της Αυστραλίας.
echidna-flickr
Μην μπερδεύεστε, αυτή η έχιδνα δεν είναι φίδι. Είναι ένας αγκαθωτός μυρμηγκοφάγος χωρίς REM.
Τα μονοτρήματα δεν εξελίχτηκαν ιδιαίτερα από τότε που εμφανίστηκαν, δεν προσαρμόστηκαν στο δημοκρατικό μας κόσμο.
Αλλά μη βάζετε στοίχημα ότι θα εξαφανιστούν.
Ούτε οι κατσαρίδες εξελίχτηκαν, αλλά είδαν την τυραννία των δεινόσαυρων να συντρίβεται και μάλλον θα δουν τη δημοκρατία των θηλαστικών να αυτοκαταστρέφεται.
Γιατί κάθε είδος επιβιώνει φυλογενετικά και όχι οντογενετικά.
Ας το πω πιο «μπακαλίστικα»: Ή θα επιβιώσουμε όλοι μαζί ή θα εξαφανιστούμε όλοι.
Η φύση δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για τις πεποιθήσεις μας.
Αμήν.

πηγή: Γελωτοποιός