Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Ξέχνα το χαράτσι και ζήσε σαν τον Λάτση

   Η Τρόικα ζητάει να διατηρηθεί το χαράτσι και το 2013, και η κυβέρνηση σκέφτεται να μην της φέρει αντίρρηση γιατί το έχει παρακάνει με την αντίσταση που φέρνει στην Τρόικα και δεν είναι σωστό να φέρεται με αυτόν τον τρόπο σε ανθρώπους που θέλουν το καλό μας.



Φυσικά, το χαράτσι για τα ακίνητα δεν θα καταργηθεί ποτέ αλλά θα συνεχιστεί και το 2014 και το 2015 και μέχρι να τα τινάξουμε όλοι αλλά θα αλλάξει όνομα και μπορεί να μην το πληρώνουμε μέσω της ΔΕΗ αλλά μέσω του λογαριασμού νερού ή κάποιου άλλου λογαριασμού.
Θα ήταν καλό να πληρώνουμε το χαράτσι για τα ακίνητα μέσω του λογαριασμού του νερού, γιατί, αν σου κόψουν το νερό, δεν πειράζει, αφού όλο και κάποια βροχή θα ρίξει για να μαζέψεις νερό στους κουβάδες, ενώ μπορείς πάντα να πλυθείς στην αυλή με το λάστιχο και να πλύνεις τα ρούχα σου στο σιντριβάνι, αν και το καλύτερο είναι να μείνεις άπλυτος για να μην σε πλησιάζει κανείς, ώστε να μην κινδυνεύεις από τους εγκληματίες που καραδοκούν σε κάθε σου βήμα για να σε κάνουν κομματάκια.
Εμένα σκασίλα μου για το χαράτσι για τα ακίνητα, αφού δεν έχω ακίνητο και έχω κάνει κατάληψη σε ένα άδειο σπίτι και παίρνω ρεύμα από το διπλανό σπίτι που είναι κι αυτό άδειο, οπότε αφενός έχω μια τέλεια σπιταρόνα και αφετέρου δεν πληρώνω ενοίκιο, χαράτσι και ρεύμα, με αποτέλεσμα να μαζεύω χρήματα για να αγοράσω όπλα για την επανάσταση.

Θα σας συνέφερε κι εσάς να χαρίσετε τα ακίνητα σας στο κράτος –ώστε να πληρώνει αυτό τα χαράτσια και να μην ξοδεύεστε- και εσείς να κάνετε κατάληψη σε κάποιο από τα δεκάδες χιλιάδες άδεια σπίτια που υπάρχουν στην Αθήνα, αλλά δεν θέλω να σας επηρεάσω, αφού ξέρω πως είστε αδύναμοι άνθρωποι και το μόνο όνειρό σας ήταν να αγοράσετε μια φυλακή, να κλειστείτε μέσα και να φοβάστε μην μπει κανείς.
Είναι ωραίο να κάνεις κατάληψη σε σπίτι, γιατί, αν σου την δώσει, σηκώνεσαι και φεύγεις, ενώ, αν το σπίτι είναι δικό σου, θα φύγεις μόνο σε τέσσερων τον ώμο, για να πας σε ένα πάρα πολύ μικρό σπιτάκι, όπου θα μείνεις για πάντα, ή μπορεί να σου κάνουν και έξωση γιατί στα πέντε χρόνια -το πολύ- θα γίνει εκταφή και θα σε βάλουν σε οστεοθήκη, ενώ, αν οι συγγενείς σου σταματήσουν να πληρώνουν χαράτσι για το οστεοφυλάκιο, θα σε πετάξουν στο χωνευτήρι μαζί με άλλα κόκαλα βγαλμένα των Ελλήνων τα ιερά.
Εγώ τώρα, επειδή βαρέθηκα κάπως το σπίτι που μένω, σκέφτομαι να μετακομίσω σε ένα υπέροχο νεοκλασικό που έχω εντοπίσει εδώ κοντά.
Πήρα και ρεύμα από την κολόνα της ΔΕΗ και –όπου να ‘ναι- θα μετακομίσω. Περιμένω να βρω κάνα καλό φορτηγό να το απαλλοτριώσω για μερικές ώρες, για να μην πληρώνω για την μετακόμιση.
Παράλληλα, έχω ετοιμάσει το εξοχικό μου σε ένα νησί, αφού οι ιδιοκτήτες του έκαναν το λάθος να μου πουν πως φέτος δεν θα πάνε επειδή είναι άφραγκοι, οπότε θα πάω να μείνω εγώ γιατί είναι κρίμα να μείνει το σπίτι ακατοίκητο, αφού, όταν το σπίτι δεν κατοικείται, βγάζει συνέχεια ζημιές και γίνεται ρημαδιό.
Η κρίση γεννάει ευκαιρίες. Φρόντισε να τις αρπάξεις.

πηγή: Πιτσιρίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου