Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Δεν ντρέπομαι που είμαι Έλληνας αλλά ντρέπομαι που είμαι γιος σου μαλάκα μπαμπά!!!!!

Για γενεές ολόκληρες γαλουχηθήκαμε με το να γινόμαστε οι πρωταγωνιστές του ανεκπλήρωτου ονείρου του κάθε πατέρα. Πάντα ο πατέρας έχει τον πρώτο λόγο για το τι θα γίνει ο κανακάρης του και αυτό γίνεται δια ροπάλου μέχρι και σήμερα. Και το σήμερα είναι η ταφόπλακα που έβαλε ο κάθε μαλάκας πατέρας και ψήφισε αυτά τα κοράκια που είναι σήμερα κυβέρνηση.

Έρχεται ο κάθε πικραμένος άντρας κάνει ένα παιδί και προσπαθεί να του επιβάλει να εκπληρώσει ότι όνειρο δεν μπόρεσε αυτός να εκπληρώσει, του επιβάλει να σπουδάσει εκεί όπου αυτός όχι μόνο δεν σπούδασε αλλά έμεινε και αγράμματος, του επιβάλει να δουλέψει σε μια δουλειά που δεν χρειάζεται να πληρείς προϋποθέσεις αρκεί να έχεις δικαίωμα ψήφου, του επιβάλει να μην δουλεύει 8 ώρες γιατί έτσι απλά είναι ο γιος του η η κόρη του, του επιβάλει να δεχτεί ότι όλα τα κάνει για το καλό του.

Του κάνει κήρυγμα περί ηθικής, περί αλήθειας, περί σωστού και λάθους και η μόνη απάντηση στην οποιαδήποτε ερώτηση του γιου είναι: μικρός είσαι δεν ξέρεις.


Φτάνει μαλάκα μπαμπά έχω γίνει σαράντα και γουστάρω να έχω τα δικά μου όνειρα και την δική μου ζωή.

Και έρχομαι να σε ρωτήσω μαλάκα γέρο γιατί πιστεύεις ότι οι αριστεροί θα μας παίρνανε τα σπίτια και θα ερχόταν η καταστροφή όταν εσύ ο ίδιος προτού ακόμη ξεπλύνεις το αίμα του πατέρα σου από το '40 πήγες και δούλεψες στον φονιά του πατέρα σου ξεπουλώντας κάθε ίχνος αξιοπρέπειας. Δεν στέκει μαλάκα γέρο η δικαιολογία σου για το ότι οι κουμουνιστές σκοτώσανε κάποιον δικό σου ενώ οι γερμανοί σκοτώσανε όλο το πιστεύω σου και θελήσανε με μανία να σε εξαφανίσουν από τον πλανήτη.

Από πιο εγκεφαλικό σου ήρθε η ιδέα ότι εσύ ξέρεις από πολιτική και ότι είσαι πετυχημένος άντρας;

Όταν βάζεις εμένα μπροστά σε όλα σου τα θέλω, όταν θέλεις να εκπληρώσω εγώ το όνειρο που δεν τόλμησες εσύ να αγγίξεις, όταν δίνεις υποθήκη την δική μου ζωή για τα λίγα ανούσια τελευταία χρόνια σου, όταν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να έχεις κάποιον που αντέχει στο γλείψιμο και εσύ ναι εσύ τον γλύφεις χωρίς καμία αντίσταση χωρίς καμία αντρική στάση.

Αλήθεια μαλάκα γέρο έχεις πότε τολμήσει να σκεφτείς τι απέγιναν όλοι οι γιοι και κόρες όταν εσύ πήγες στην Γερμανία για δουλειά;

Θα σου πω εγώ και θα σου το πω με πολύ πόνο γιατί το έχω ζήσει μαζί με χιλιάδες άλλους γιούς και κόρες. Γίναμε ορφανοί άνθρωποι χωρίς πρότυπα και χωρίς εικόνα οικογένειας, νιώσαμε τον πόνο της εγκατάλειψης από μωρά, γίναμε ο πρεζάκιας της πλατείας, ο αλκοολικός του χωριού γιατί είχε ψευδαίσθηση η ουσία και απάλυνε τον πόνο άλλες γίναμε πόρνες γιατί ήμασταν εύκολα θύματα στον κάθε ανώμαλο πατέρα, γίναμε όλοι μαζί μια παρέα αποτυχημένων και σακατεμένων ψυχών και όλα αυτά γιατί εσύ μαλάκα γέρο ήξερες το καλό και το σωστό.

Γίναμε ο χειρότερο σου εφιάλτης και ακόμη και σήμερα αντί να μας σώσεις έρχεσαι να μας σκοτώσεις γιατί εσύ ξέρεις.

Αλλά η ζωή μου έμαθε μαλάκα γέρο κάτι που εσύ αγνοείς πεισματικά και δεν μπορείς να το νιώσεις.

Ένα θα σου πω μαλάκα γέρο πλέον δεν φοβάμαι τίποτα γιατί δεν έχω να χάσω τίποτα από την ψεύτικη ζωή που μου χάρισες.

Δεν ελπίζω σε τίποτα από τα όνειρα σου γιατί έχω τα δικά μου και είναι ζωντανά, ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ μαλάκα γέρο και αντιστέκομαι σε σένα και στα αφεντικά σου . . . . . .

Λυπάμαι πολύ που έπεσα από τα αρχίδια σου.

Άκης (akiser) κουστουλιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου