Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ξενερωτικά στα FM



Μωρό μου τι όμορφο μωρό που είσαι σήμερα.Μωρό μου σ’ αγαπάω. Κανένας δεν μπορεί μωρό μου να σε πάρει απ’ την αγκαλιά μου.
Ξέρεις μωρό μου είμαι φτιαγμένος από πολύ σπέσιαλ υλικά εγώ και θα σε κάνω ευτυχισμένη. Θα ζήσουμε  σε ένα σπίτι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Εγώ μωρό μου είμαι εργατικό παιδί δε μασάω από τη δουλειά. Έχω όνειρα για μας μωρό μου.
Το αφεντικό μου έκανε αύξηση εκατό ευρώ σήμερα.
Στα λεγα εγώ.
Κοίτα μια αμαξάρα που έχω μωρό μου. Κοίτα την σπιταρόνα. Μωρό μου είμαι και ο πρώτος .Τα άνοιξα επιτέλους τα φτερά μου.
Μωρό μου με παντρεύεσαι;Θέλω να γίνεις γυναίκα μου μωρό μου. Με νταούλια και ορχήστρες θα σε κάνω δικιά μου .Ο γάμος που ονειρεύεσαι θα σου μείνει αξέχαστος στο υπόσχομαι.
Τι είναι αυτοί οι χούλιγκαν που τα σπάνε και τα καίνε ;Γαμώ τους αλήτες .

Μωρό μου φέτος θα σε πάω στη Μύκονο. Τι ωραία που περνάμε μωρό μου.
Μωρό μου να κάνουμε και ένα παιδάκι; Ένα μελλοντικό ψηφοφόρο; Δε μασάω εγώ μωρό μου θα το μεγαλώσω το παιδί βρέξει χιονίσει.
Μωρό μου έγινα πατέρας και είμαι τόσο περήφανος. Επιτέλους νιώθω ολοκληρωμένος.
Το αφεντικό σήμερα μου είπε εξακόσια ευρώ γιατί δεν βγαίνει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Έχουμε κρίση μωρό μου. Δε μασάω εγώ απ’ αυτά. Κάποια στιγμή θα την ξεπεράσουμε και θα επανέλθω στον παλιό μου μισθό. Μη σου πω και παραπάνω.
Σήμερα το αφεντικό μου είπε πεντακόσια ευρώ γιατί τα πράγματα έσφιξαν.
«Ξέρεις αφεντικό δυσκολεύομαι λίγο να μεγαλώσω το μωρό με τα πεντακόσια » του είπα.
«Θα κόψεις τα περιττά έξοδα όπως τα έκοψα κι εγώ και θα τα καταφέρεις» μου απάντησε.
Μωρό μου δε μασάω.Θα βάλω τον τελευταίο δίσκο του Σφακιανάκη και θα τα σπάσω όλα να πάρω λίγο τα πάνω μου. Μη στεναχωριέσαι μωρό μου θα περισσέψουμε λίγα λεφτά να πάμε στα μπουζούκια. Αφήνω εγώ την πριγκιπέσα μου στο σπίτι να ξεροσταλιάζει;
Σήμερα μωρό μου το αφεντικό μου έδωσε τελεσίγραφο .Τετρακόσια μέχρι να περάσει η κρίση και βλέπουμε .
Μωρό μου μη κλαις. Θα ακολουθήσουμε τις συμβουλές της TV, θα βάλουμε και μια όμορφη ξυλόσομπα και όλα θα πάνε καλά.
Κάτι περίεργοι ήρθανε σήμερα να μας μιλήσουν για εργατικούς αγώνες. Τους διώξαμε μωρό μου γιατί το αφεντικό θυμώνει με κάτι τέτοια και δεν είναι οι καιροί για τσαμπουκάδες.
Σήμερα μωρό μου το αφεντικό μου είπε πως δεν μπορεί πάνω από τριακόσια το δίμηνο. Πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη να σωθεί η εταιρία. Είμαστε γερή ομάδα και θα τα καταφέρουμε στο τέλος.
Τι είναι αυτοί οι λογαριασμοί στο τραπέζι;Κατάσχεση; Α τους παλιοκλέφτες θα τους γαμήσω στις επόμενες εκλογές!!!
Δε θα κάνουμε απεργία εμείς γιατί τα χρειαζόμαστε έστω και αυτά τα λίγα λεφτά.Πως αλλιώς θα μεγαλώσουμε το παιδί;
Μου το ανακοίνωσε σήμερα το πρωί. Αναστολή πληρωμών μέχρι νεωτέρας, ή απόλυση. Βασικά δεν μου το είπε ο ίδιος αλλά το δεξί του χέρι, ο διευθυντής προσωπικού ο Κώστας·αυτός που είχαμε κάποτε βγει οικογενειακώς για φαγητό και λέγαμε διάφορα άνοστα αστεία στο τραπέζι.Θυμάσαι; Μια οικογένεια ήμασταν τότε.
Τι όμορφα που σωθήκαμε μωρό μου χωρίς ένα φράγκο στην τσέπη με όλα τα χρέη απλήρωτα. Το παιδί πεινάει; Έλα μωρό μου μη στεναχωριέσαι δεν θα μας μας αφήσει η Παναγιά αβοήθητους.
Μας άφησε;
Μωρό μου εγώ έχω γενεαλογικό δέντρο .Έχω ιστορία και οικογένεια. Δεν είμαι τυχαίος σαν τους λαθρομετανάστες εγώ.
Μωρό μου εγώ έχω αρχίδια δεν είμαι σαν τις αδερφές στα κανάλια.
Έκοψαν και τη σύνταξη του πάτερα σου;
Μωρό μου τι μας συναίβει;
Δεν μας την έδειξαν με τέτοια χρώματα τη ζωή στην τηλεόραση.Δε μας δίδαξαν τέτοια πράγματα στο σχολείο. Στο τέλος ο καλός,ο εργατικός ,ο ονειροπόλος,ο τίμιος, πάντα νικούσε και όλοι ζούσανε ευτυχισμένοι.
Κοίτα μωρό μου αγόρασα σήμερα το βιβλίο της ….
Ξέρεις τι όμορφες συμβουλές δίνει για την αντιμετώπιση της ανεργίας;
Λοιπόν…
Μωρό μου που είσαι;

πηγή: Νούμερο11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου