Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Προσεχώς… [3-10-2012]


«Κανείς δεν μπορεί να νιώσει το ψυχικό βάρος που ένιωθα επί ένα χρόνο που έκρυβα  την λίστα. Τι σταυρό κουβαλούσα στους ώμους μου. Μόνο το ΠΑΣΟΚ τόλμησε να κάνει κάτι τέτοιο για να σώσει την χώρα. Ένιωθα μοναξιά και αν δεν είχα τον κάθε άνεργο στην καρδιά μου, δεν ξέρω που θα είχα καταλήξει.

Νομίζετε δεν θα ήταν εύκολο για μένα να δώσω την λίστα αμέσως στην δημοσιότητα; Δεν το έκανα όμως, γιατί ζύγισα το μέλλον της χώρας, τις θυσίες του λαού μας, την αγωνία του συνταξιούχου, του συνεπή φορολογούμενου. Πονάω και πονούσα κάθε μέρα όταν έβλεπα στο συρτάρι μου την λίστα με τους συμπατριώτες μας καταθέτες. Πονάω και τώρα και μάλλον θα πονάω και αύριο. Το θέμα βέβαια, δεν είμαι εγώ, αλλά η απόδοση δικαιοσύνης και ισονομίας. Αξίες που το ΠΑΣΟΚ υπηρετεί με συνέπεια χρόνια τώρα.
Η Λίστα αυτή είναι η συλλογική διαχρονία, η πατριωτική συμπύκνωση, το όλον του επιχειρείν,  ιερή κιβωτός, των απαράγραπτων δικαίων, του τόπου και του λαού μας.  Πολλοί θα τολμήσουν να πουν πως θέλησα να καλύψω κάτι. Να κρύψω κάτι.  Μα πως είναι δυνατόν να το λένε σε εμένα που έβαλα πλάτη,  για να βγούμε στο ξέφωτο, όταν κανένας άλλος δεν το έκανε και  ανέλαβα το βαρύ πολιτικό κόστος της ανόρθωσης της πατρίδας μας.
Θέλω να ξέρετε ότι δεν ήταν εύκολο για μένα. Αλλά η ιστορική συγκυρία, δεν επιζητά το εύκολο, το πρόσκαιρο, το προσωρινό. Ναι δεν ήταν εύκολο για μένα, αλλά δεν με αφορούν τα εύκολα. Πιστέψτε με δεν είμαι εδώ για τα εύκολα. Η ιστορία θα μας κρίνει. Και θα μας κρίνει αυστηρά».


Απόσπασμα από προσεχή ομιλία Βενιζέλου... (σε ζωντανή μετάδοση, από τα γραφεία της Ιπποκράτους)

Για την κλοπή,
Θύμιος Κ.

πηγή: Ελληνοφρένεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου