Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε χωρίς εσένα

(το κείμενο που ακολουθεί ήρθε στο e-mail του ιστολογίου και το αναδημοσιεύουμε χωρίς καμμία διόρθωση επειδή όλοι καταλαβαίνουμε τι λέει, επειδή έτσι πονάει πιο πολύ, επειδή έτσι μας αρέσει, επειδή ....)

(Ελπίζω ότι δεν θα μπορέσω να σας ενοχλήσω )
Τι λεει  Ναζιμ ;
Όπως ο Κερέμ 

Είναι βαρύς ο αγέρας σαν μολύβι
Φωνάζω, φωνάζω, φωνάζω
Ελάτε γρήγορα σας φωνάζω
Να λειώσουμε το μολύβι

Κάποιος μου λέει
Φωτιά θα πάρεις απ’ την ίδια σου φωνή
Θα γίνεις στάχτη
Στάχτη σαν τον Κερέμ
                                      Που κάηκε απ’ τον έρωτά του
Και εγώ του λέω
Ας καώ, ας γίνω στάχτη σαν τον Κερέμ
Αν δεν καώ εγώ
Αν δεν καείς εσύ
Αν δεν καούμε εμείς
Πώς θα γενούν τα σκοτάδια λάμψη

Είμαι ξένος !

Έτσι λέει και διδάσκει  το σύστημα !
Έτσι λέει και φωνάζει οι φασιστές !
Έτσι λέει ο ρατσισμό !
Δεν ξερώ την γλωσσά σας !

Άμα ξερώ ότι ο φασισμός είναι εχθρός των ανθρώπων η των λαών !
Είναι βαρύς ο αγέρας σαν μολύβι
Ναι, ακριβός είναι έτσι και θα γίνει πιο Βαρος και
Φωνάζω, φωνάζω, φωνάζω
Ελάτε γρήγορα σας φωνάζω.
            Να μην μας αφήσετε μονό στον αγώνα εναντία στο φασισμό. Όχι, ποτέ δεν φοβάμαι και λέω αν θα έρθει θανάτου, αν θα έρθει φυλακή  ‘καλώς να ορίσει’. Ναι ξερώ έχετε πολλές δουλειές, τρέξετε πολλά…Άμα θέμα αν είναι φασισμός, Φωνάζω, φωνάζω, φωνάζω, Ελάτε γρήγορα σας φωνάζω. Να μην σκεφτείτε ότι ‘αν δεν θα είμαι εγώ δεν είναι σημαντικό’ !!! Όχι, είναι πολύ σημαντικό !  Εσύ, εγώ, αυτός, αυτή, εμείς…Σε όλους χρειάζεται του αγώνας, σε όλους !!! Και σε σένα !!! Και σε σας!!! Δεν μπορούμε να καταφέρουμε χωρίς εσένα ! Φωνάζω, φωνάζω, φωνάζω, Ελάτε γρήγορα σας φωνάζω.
Ελατέ στον Εύοσμο στις 6.04.’13και στις 12.οο που θα γίνει μια αντιφασιστική πορεία. Αλλιώς ‘Πώς θα γενούν τα σκοτάδια λάμψη’!!!



Πορεία εναντία στο φασισμό
06/04/2013, στις 12.οο
Πλατεία Εύοσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου